Malas tahap maksima! |


Malas. Tu je yang boleh kite cakap sekarang ni. Taktau lah apa sebabnya, sejak naik tingkatan 5 penyakit malas makin menjadi². Lagi² bila kerja sekolah tengah melambak. Ni dah 2 hari tak masuk kelas sebab pergi Pertandingan Nilam memang menggunung lah jawabnya kerja sekolah tu.

Huhuu, apakah yang harusku lakukan? Dalam otak asyik fikir nak baca novel je.
Sekarang ni nak pergi sekolah pun dah terasa malas, apatah lagi nak buat kerja sekolah.



Selalu terjadi. Tak start lagi pun, baru jer tengok cover buku tu.
Kekadang, baru sentuh buku lagi² buku teks sejarah dah menguap. Nampak tak betapa parahnya penyakit ni. Taktau lah nak rawat macam mana.


Post a Comment

X
Biography


Question: Some Introduction?
Answer: Assalamualaikum, I'm Nurul Nabila Natasya, unofficially 20 years old and you can simply call me Bella. Currently semester 4 university student.
Please do send me question or anything through ASK.FM

Question: Some Interest?
Answer: Kpop, K-drama, K-variety Shows, anime

Question: Some Warning?
Answer: First of all I want to apologize if my blog content annoys any of the readers because I blog random stuff and might mainly about kpop and anime or even song lyrics. And I'm currently an ARMY (BTS fans) so my blog post maybe will have their image on it haha please bear with me juseyoo.

Question: Some Blog Info?
Answer:
Blog Name : Actually α∂αмαитιиє but currently ιѕαиα уαѕнιяσ
Blog Since : March 2011

Template Type : Blogskin
Template By     : Me



X
Heart•Throb

X
Fan Girling Section





Ciel Phantomhive
kuroshitsuji




Gin
Hotarubi no Mori e




Ichijou Raku
Nisekoi




Kirigaya Kazuto
Sword Art Online




Okumura Rin
Ao No Exorcist




Kota Furuya
Kickoff to the Galaxy




Uchiha Sasuke
Naruto




Nice
Hamatora




L Lawliet
Death Note




Sata Kyouya
Ookami Shoujo to Kuro Ouji




Tsuyoshi Naoe
Daily Lives of High School Boys




Usui Takumi
Maid-sama




Yato
Noragami




Yuiga Kakeru
Norn9




Zen Wistalia
Akagami no Shirayukihime
X
Follow

Please do follow ♥




How much longer does the snow have to fall before spring day comes? - Spring Day, BTS

[ ]