Sekarang |


"Aku tak suka dengan orang yang suka kat aku !"

Kenapa sama? *desis hatiku*

"Tapi, kenapa Allah bukakan pintu hati ni yang sudah sekian lama terkunci, hanya untuk dia, dan mungkin, dia dah beralih arah, kenapa baru sekarang?"

Raut wajah itu aku renung sedalam-dalamnya. Kelihatan kecewa diam tanpa seoatah kata

"Kadang-kadang aku suka yang ego. Ego meluahkan perkataan 'sayang', rasa 'suka'"

Tersenyum

"Aku tak reti nak tunjukkan 'perasaan' tu, nanti nampak sangat kita terhegeh-hegeh macam budak-budak minta jajan. MALU lah."

Bibir tersenyum. Namun hati...

"Yelah! Dulu aku anggap dia kawan je, layan macam kawan biasa. Malas lahh -- Bila dia seolah-olah menjauh, baru aku rasa macam mana, tapi takkan lah sebab lelaki aku lemah"
"Tidak mengapalah! Kalau jodoh, adalah. Perjalanan jauh lagi. Pendam selagi boleh pendam. Hati manusia kan berbolak-balik."

Dia seolah-olah memujuk hati sendiri.
AKU? hanya menadah telinga menjadi pendengar setia.


Post a Comment

X
Biography


Question: Some Introduction?
Answer: Assalamualaikum, I'm Nurul Nabila Natasya, unofficially 20 years old and you can simply call me Bella. Currently semester 4 university student.
Please do send me question or anything through ASK.FM

Question: Some Interest?
Answer: Kpop, K-drama, K-variety Shows, anime

Question: Some Warning?
Answer: First of all I want to apologize if my blog content annoys any of the readers because I blog random stuff and might mainly about kpop and anime or even song lyrics. And I'm currently an ARMY (BTS fans) so my blog post maybe will have their image on it haha please bear with me juseyoo.

Question: Some Blog Info?
Answer:
Blog Name : Actually α∂αмαитιиє but currently ιѕαиα уαѕнιяσ
Blog Since : March 2011

Template Type : Blogskin
Template By     : Me



X
Heart•Throb

X
Fan Girling Section





Ciel Phantomhive
kuroshitsuji




Gin
Hotarubi no Mori e




Ichijou Raku
Nisekoi




Kirigaya Kazuto
Sword Art Online




Okumura Rin
Ao No Exorcist




Kota Furuya
Kickoff to the Galaxy




Uchiha Sasuke
Naruto




Nice
Hamatora




L Lawliet
Death Note




Sata Kyouya
Ookami Shoujo to Kuro Ouji




Tsuyoshi Naoe
Daily Lives of High School Boys




Usui Takumi
Maid-sama




Yato
Noragami




Yuiga Kakeru
Norn9




Zen Wistalia
Akagami no Shirayukihime
X
Follow

Please do follow ♥




How much longer does the snow have to fall before spring day comes? - Spring Day, BTS

[ ]