Saya dah move on! |


Awak, walaupun saya bukannya siapa² dalam hidup awak.
Walaupun kita ni cuma berkawan.
Saya nak awak tau yang saya harap sangat awak takkan tinggalkan saya.
Saya akan cuba untuk tak kecewakan awak sebab saya sayang awak.

If only you could understand my feeling.
If only you have the same feeling as I do.
I will be the happiest girl in the world.

Awak.
Terima kasih atas segala yang awak dah buat untuk saya.
Terima kasih sebab dah datang dalam hidup saya.
Terima kasih sebab dah buat saya gembira.
Terima kasih sebab berada di sisi susah dan senang saya.
Terima kasih sebab selalu beri nasihat dan semangat.
Terima kasih sebab setia mendengar.
Terima kasih sebab sudi menyakat saya.
Terima kasih sebab dah beri saat² bahagia tu.
Terima kasih untuk segalanya.
Terima kasih untuk selamanya.

Uh, berapa banyak kali nak terima kasih lah kan.
Tapi tak apa lah sebab bukannya awak baca pun.

Awak.
Saya nak minta maaf.
Maaf kalau saya buat awak sakit hati.
Maaf sebab perangai ngada² saya.
Maaf sebab saya pernah marahkan awak tanpa sebab.
Maaf kalau dah buat awak bosan dengan sikap saya.
Maaf kalau saya selalu menyibuk hal awak padahal kita cuma kawan je.
Maaf kalau ada gurau kasar.
Maaf kalau buat awak terasa hati.
Maaf kalau saya tak dengar cakap awak.
Maaf untuk segalanya.
Maaf untuk selamanya.

Saya faham. Saya dan awak cuma kawan.
Mungkin saya je yang anggap awak lebih sedangkan awak takda perasaan langsung pun pada saya.

Kalau dulu, masa awak cerita pasal budak yang awak suka tu dekat saya.
Hanya Allah je tau apa perasaan saya. Kecewa? Ya, sangat².
Tapi saya tak tunjuk rasa sakit hati saya. Saya tak tunjuk rasa cemburu saya.
Awak minta nasihat saya. Macam² nasihat saya bagi dekat awak supaya awak dapat dia.
Saya pun tak tau kenapa saya buat macam tu sedangkan saya tau yang hati saya akan sakit.
Mungkin sebab dah sayang kot.

Tapi sekarang, saya dah tak kisah dah awak nak suka siapa pun sebab itu hak awak.
Saya tak nak amik tau pun awak suka siapa sebab nanti yang merana pun diri saya sendiri.
Saya nak belajar jadi kuat tapi bukan bermakna saya lupakan awak.
Saya cuma tak nak terlalu berharap dengan perkara yang tak mungkin jadi.
Mungkin jugak sebab saya dah putus asa simpan perasaan dekat awak.

Walau apa pun yang terjadi.
Walau apa pun keadaan.
Walau apa pun yang awak buat.
Walau dimana pun awak berada.
Walau siapa pun awak suka.
Walau awak mungkin awak tak akan ingat saya lagi bila awak dah jumpa buah hati awak.
Saya akan tetap doakan awak.
Saya akan tetap sokong awak sampai bila²..

Awak! Kita tetap kawan kan? Kawan sampai bila² tau. ♥

Post a Comment

X
Biography


Question: Some Introduction?
Answer: Assalamualaikum, I'm Nurul Nabila Natasya, unofficially 20 years old and you can simply call me Bella. Currently semester 4 university student.
Please do send me question or anything through ASK.FM

Question: Some Interest?
Answer: Kpop, K-drama, K-variety Shows, anime

Question: Some Warning?
Answer: First of all I want to apologize if my blog content annoys any of the readers because I blog random stuff and might mainly about kpop and anime or even song lyrics. And I'm currently an ARMY (BTS fans) so my blog post maybe will have their image on it haha please bear with me juseyoo.

Question: Some Blog Info?
Answer:
Blog Name : Actually α∂αмαитιиє but currently ιѕαиα уαѕнιяσ
Blog Since : March 2011

Template Type : Blogskin
Template By     : Me



X
Heart•Throb

X
Fan Girling Section





Ciel Phantomhive
kuroshitsuji




Gin
Hotarubi no Mori e




Ichijou Raku
Nisekoi




Kirigaya Kazuto
Sword Art Online




Okumura Rin
Ao No Exorcist




Kota Furuya
Kickoff to the Galaxy




Uchiha Sasuke
Naruto




Nice
Hamatora




L Lawliet
Death Note




Sata Kyouya
Ookami Shoujo to Kuro Ouji




Tsuyoshi Naoe
Daily Lives of High School Boys




Usui Takumi
Maid-sama




Yato
Noragami




Yuiga Kakeru
Norn9




Zen Wistalia
Akagami no Shirayukihime
X
Follow

Please do follow ♥




How much longer does the snow have to fall before spring day comes? - Spring Day, BTS

[ ]