KISAH SEPASANG KEKASIH |

KISAH SEPASANG KEKASIH

‎-Mesej seorang kekasih kepada kekasihnya-

Perempuan : Awak.. Kenape awak tak penah ajak saya tengok wayang 
atau keluar jalan-jalan macam pasangan lain?

Lelaki : Saje.....

Perempuan : Saje ke atau awak malu nk keluar ngan sy?

Lelaki : Mana ada..

Perempuan : Kenape kita tak penah gayut malam-malam macam pasangan lain?

Lelaki : Sebab saya nak jimat kredit..

Perempuan : Sampai hati awak kan? Kenapa ye kawan saya panggil kekasihnya ''sayang'' 
tapi awak tak pernah pun panggil saya ''sayang''?

Lelaki : Geli la perkataan tu.. Nak termuntah.. -,-

--> Perempuan tersebut terus merajuk selepas membaca ayat-ayat kekasihnya.. 
Beberapa minit kemudian dia menerima satu mesej.. <--


Lelaki :
∙ Saya tak penah ajak awk kuar tengok wayang dengan jalan-jalan sebab nanti bila kita dah kahwin, awak takkan rasa boring nak keluar dengan saya dan saya nak saat tuh nanti menjadi kenangan kita yang paling romantik dalam hidup saya..

Lagipun, bukan ke tak elok kalau keluar berdua duaan? Macam-macam boleh terjadi kan?

∙ Saya tak nak gayut dengan awk malam-malam bukan sebab saya nak save kredit ke ape tapi saya tak nak diri saya hanyut dengar suara merdu awak.. Biarlah saya mendengarnya pada malam pertama kita nanti supaya saya akan lebih menghargainya..

∙  Saya tak panggil awak sayang bukan saya geli nak panggil tapi biarlah saya panggil awk ''sayang'' bila kita jadi suami isteri nanti kerana awak takkan rasa bosan mendengarnya dan dapat menjaga hati saya dari tergoda dengan hasutan syaitan.

Saya sangat mencintai awk dan saya janji suatu hari nanti awk akan merasai ape yang orang lain rasa sekarang setelah kita sah menjadi suami isteri.

Perempuan : Sambil menangis terharu berkata " terima kasih bakal suamiku.. 
Aku amat menyintaimu.. Ya Allah, satukan lah kami dalam ikatan yg sah"


Kepada yang berpasangan :
" Ya Allah berikanlah rahmatMu kepada kaum Adam dan Hawa ,
semoga sentiasa dibawah Redha Illahi dan
mencapai cita-cita , hidup bahagia bersama pasangan masing-masing :)
Jauhkanlah diri kami daripada hawa nafsu dan jadikanlah kami daripada
orang-rang yang beriman dan beramal soleh/solehah ... "-
AMIN....


Blogger Nur Azwa Edora said on Wednesday, July 31, 2013 6:26:00 pm  

AMIN ya rabbal alamin .. simpan lahh benda yang manis2 ,,, buat pengikat hubungan semasa sudah berkahwin nanti ... :')

Post a Comment

X
Biography


Question: Some Introduction?
Answer: Assalamualaikum, I'm Nurul Nabila Natasya, unofficially 20 years old and you can simply call me Bella. Currently semester 4 university student.
Please do send me question or anything through ASK.FM

Question: Some Interest?
Answer: Kpop, K-drama, K-variety Shows, anime

Question: Some Warning?
Answer: First of all I want to apologize if my blog content annoys any of the readers because I blog random stuff and might mainly about kpop and anime or even song lyrics. And I'm currently an ARMY (BTS fans) so my blog post maybe will have their image on it haha please bear with me juseyoo.

Question: Some Blog Info?
Answer:
Blog Name : Actually α∂αмαитιиє but currently ιѕαиα уαѕнιяσ
Blog Since : March 2011

Template Type : Blogskin
Template By     : Me



X
Heart•Throb

X
Fan Girling Section





Ciel Phantomhive
kuroshitsuji




Gin
Hotarubi no Mori e




Ichijou Raku
Nisekoi




Kirigaya Kazuto
Sword Art Online




Okumura Rin
Ao No Exorcist




Kota Furuya
Kickoff to the Galaxy




Uchiha Sasuke
Naruto




Nice
Hamatora




L Lawliet
Death Note




Sata Kyouya
Ookami Shoujo to Kuro Ouji




Tsuyoshi Naoe
Daily Lives of High School Boys




Usui Takumi
Maid-sama




Yato
Noragami




Yuiga Kakeru
Norn9




Zen Wistalia
Akagami no Shirayukihime
X
Follow

Please do follow ♥




How much longer does the snow have to fall before spring day comes? - Spring Day, BTS

[ ]