Sukantara SMK Bandar Seri Alam |

Ku sangkakan sukan tu punyalah membosankan. Rupe-rupenya tidak.
Walaupun memenatkan tapi seronok habis! Seronoh sangat hari ni sekolah buat sukantara.

Hari ni sukan mula tengah hari sebab nak sambung buat aktiviti sukan semalam yang tergendala gara-gara hujan. Part yang paling tak seronok bila kena berjemur tengah panas.
Sesungguhnya aku bagaikan puteri lilin yang tak suka kena panas.

Hari ni rumah sukan kite (violet) buat lontar peluru dengan lompat jauh.
Susah jugak ek nak lontar peluru tu rupanya. Bolanye dah la berat. Yang kite ni pulak tulang je yang ade.
Terasa macam nak tercabut tangan masa melontar. Nasib baik lepas.
Kalau tak, Cikgu Adaviah cakap dia nak potong markah. Ish3..

Lepas rehat, kite pergi buat aktiviti lompat jauh pula.
Yang ni paling tak seronok sebab kite tak reti nak lompat jauh.
Lepas lompat cikgu kata batal, kena buat lagi.
Kite pun apa lagi, terus cabutal lari sebab kite memang tak reti lompat jauh.

Taktaulah mengapa. Hari ni boleh pula tubuhkan kumpulan baru. Kumpulan 'The Cer'..
Sebab tadi kite, Jhun, Marwan dengan Amirul sama-sama pergi jumpa Cikgu Evanna.
Nama kumpulan tu 'The Cer' sebab kitorang 4 orang pakai cermin mata.
Banyak dah sebenarnya kumpulan yang kitorang dah tubuhkan.
Entah lepas ni kumpulan apa pula agaknya.

Post a Comment

X
Biography


Question: Some Introduction?
Answer: Assalamualaikum, I'm Nurul Nabila Natasya, unofficially 20 years old and you can simply call me Bella. Currently semester 4 university student.
Please do send me question or anything through ASK.FM

Question: Some Interest?
Answer: Kpop, K-drama, K-variety Shows, anime

Question: Some Warning?
Answer: First of all I want to apologize if my blog content annoys any of the readers because I blog random stuff and might mainly about kpop and anime or even song lyrics. And I'm currently an ARMY (BTS fans) so my blog post maybe will have their image on it haha please bear with me juseyoo.

Question: Some Blog Info?
Answer:
Blog Name : Actually α∂αмαитιиє but currently ιѕαиα уαѕнιяσ
Blog Since : March 2011

Template Type : Blogskin
Template By     : Me



X
Heart•Throb

X
Fan Girling Section





Ciel Phantomhive
kuroshitsuji




Gin
Hotarubi no Mori e




Ichijou Raku
Nisekoi




Kirigaya Kazuto
Sword Art Online




Okumura Rin
Ao No Exorcist




Kota Furuya
Kickoff to the Galaxy




Uchiha Sasuke
Naruto




Nice
Hamatora




L Lawliet
Death Note




Sata Kyouya
Ookami Shoujo to Kuro Ouji




Tsuyoshi Naoe
Daily Lives of High School Boys




Usui Takumi
Maid-sama




Yato
Noragami




Yuiga Kakeru
Norn9




Zen Wistalia
Akagami no Shirayukihime
X
Follow

Please do follow ♥




How much longer does the snow have to fall before spring day comes? - Spring Day, BTS

[ ]